dimecres, 14 de març del 2012

Visita al CosmoCaixa

El dia 7 de març, els i les alumnes del Cicle Superior vam anar al Cosmocaixa. Vam agafar l'autobús número 17 i vam trevessar quasi tota Barcelona, de mar a montanya. Quan vam baixar del bus ens va tocar caminar una mica.
Quan vam arribar al Cosmocaixa vam esmorzar i ens vam dividir en dos grups. Mentres uns visitaven l'exposició dels dinosaures, la resta visitàvem el bosc inundat i l'exposició.

Al meu grup, primer vam visitar el bosc inundat i hi vam veure molts peixos. Després vam anar a visitar l'exposició de dinosaures del desert del Gobi. N'hi havia molts, grans i petits. Una monitora ens anava explicant coses i ens feia fixar en el més important. Vam aprendre moltes coses. Una cosa que vam aprendre va ser com creien que l'oviraptosaurius era un lladre d'ous, però al 1990 van descobrir nous esquelets i es van adonar que, en realitat, el que feia era cuidar els seus propis ous; com les gallines.

Després ens vam tornar a reunir amb l'altre grup i vam anar al planetari a veure una pel·lícula en 3D, amb ulleres i tot, sobre el Charles Darwin. En Darwin va ser un senyor que sabia moltes coses d'animals.

En sortir vam anar a dinar a un jardinet molt bonic, vam jugar una mica i vam anar a buscar el bus per tornar cap a l'escola.