dimecres, 25 d’abril del 2012

Sant Jordi al Cicle Superior, crònica en imatges.

A primera hora del matí, un grup de mares i pares van venir a ajudar-nos a preparar les roses per poder-les vendre als més matiners.

Al Cicle Superior hem preparat una parada de roses i llibres per Sant Jordi. En total hi havia set taules, amb tres responsables a cada taula. Vam vendre molts llibres a la gent que passava pel carrer, però també a les altres classes de l'escola. Totes les classes van passar per la parada i van comprar llibres.

                                                     Pablo


Vam fer una parada de roses i moltes de llibres per poder pagar l'autocar que ens ha de dur a les colònies. Vam treballar molt i ens vam cansar  una mica. Jo vaig estar a una de les taules  de llibres, després vaig dinar de pressa i vaig anar al parvulari a vendre roses. M'ho vaig passar molt bé. 


                                           Jonatan



 Sant Jordi és una festa que celebrem els catalans, és molt important. Diu la llegenda que va salvar una princesa que se la volia menjar un drac. Amb l'espasa el va matar i de la sang en van sortir roses. Ell en va agafar una i li va regalar. Ara, els nois regalen roses a les noies el dia de Sant Jordi.      Mohamed.

Aquest any Sant Jordi va ser molt especial perquè els grups de cinquè i sisè estem molt contents; vam guanyar un premi per anar de colònies i només necessitàvem els diners per pagar l'autocar. Vam vendre totes les roses entre el parvulari i la primària. Jo m'ho vaig passar molt bé, vaig vendre roses als dos edificis i, després, vaig estar una estona amb els llibres.           
                                              Evelin



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada