dimarts, 8 de maig del 2012


Aquestes colònies hem viscut moltes coses diferents, es fa difícil triar-ne una… 
El què més m’ha agradat de les colònies:

Ouail: Em va agradar molt ballar a la discoteca.
Aya: Em va semblar molt divertit passar pels ponts de mico i el pont tibetà.
Vicenç: Em van agradar molt els acudits que expicava el Pau, un dels monitors.
Kautar. Em va agradar tirar amb arc i jugar amb el Pau, el monitor.
Othman: A mi em van encantar “Els macarrons”, que va ser el joc de nit.
Kashab: A mi em va agradar jugar a futbol.
Mirna: Em va agradar el rocòdrom i les peces que es movien, perque era emocionant.
Rabia: Em van agradar els gronxadors que hi havia a la casa.
Maria: Em va agradar molt dormir amb les meves amigues.
Nerea: A mi em va agradar poder fer tonteries a la nit a l’habitació.
Kevin: Els jocs que vam fer amb els monis eren molt divertits.
Xavi: El menjar estava boníssim.
Ramneek: A mi em va agradar el joc que vam fer d’estirar la corda i que vam guanyar les noies dues vegades.
Carolina. L’excursió pel bosc va ser molt bonica.
Emy: Em vaig sentir lliure.
Cindy: Em va agradar estar tot el dia al camp.
Kaynat: Em va agradar molt jugar tanta estona.
Camila. A mi em va agradar explicar històries per la nit amb les meves amigues.
Abedur: Em va agradar estar amb els meus amics tot el dia. 
Shahmir:  Els monitors.
Pablo:  La discoteca, no havia anat mai a cap discoteca.
Evelin, Valentín, Amanda  i Mohamed: La discoteca.
Antonio:  Tenir temps i espai per a joc lliure.
Shemrez:  Jugar a futbol en un espai tant gran.
Pamela:  Els jocs que vam fer amb els monitors (corda, bandolers, pirates...)
Patrícia i Jorge: El joc de nit.
Cristian: La caminada pel bosc.
Saniha: Tenir temps lliure per a parlar i estar amb les meves amigues.
Ahmed: Jugar a basket.
Rafia: Passar els ponts.
Jurdinn: El rocòdrom.
Sabir: Estar a l’aire lliure, sense cotxes, fora de la ciutat.
Fazal: El tir amb arc.
Georgina: El bosc i la casa.
Amna: Els jocs i les activitats amb els monitors.
Abrar: El menjar.
Babar: Jugar.
Mercè i Marta: Estar amb els nens i les nenes en un entorn diferent, conèixer altres coses de cada criatura fora de les escolars.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada