dimecres, 30 de maig del 2012

INAUGURACIÓ DE L'AULA DE CIÈNCIES


El passat dimecres 23 de maig es va inaugurar l’Aula de Ciències de l’escola. Per celebrar-ho els nens i les nenes de primària van assistir a la conferència “QUÈ ÉS UN CIENTÍFIC?” a càrrec de la científica Maria Marsal, investigadora de l’Institut de Biologia Molecular de Barcelona (CSIC).
Prèviament l’alumnat va poder reflexionar sobre què és la ciència i com devien ser els investigadors i investigadores. A partir d’aquí van sorgir tot un seguit de preguntes que es van fer a la ponent durant la conferència.
Va ser una gran tarda de Ciència!





9 comentaris:

  1. Quins videos més xulos!

    ResponElimina
  2. Hola nens, nenes, pares, mares, avis, àvies y totes les famílies. Sóc la Neda de tercer de l'Escola Baixeras. És molt interessant lo del laboratori i la científica.
    M’encanta el Baixeras!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola sóc la Alexa Hernandez em va agradar molt la inauguració de l’aula de ciències
      És molt Xulo

      Elimina
    2. Hola sóc en Teo Monteys Zaera de 3r. M’ha agradat molt el vídeo on sortia un glòbul blanc perseguint unes bactèries entre els glòbuls vermells, també saber que tindrem aula de ciències. Estic molt content!!

      Elimina
  3. k xulo! a veure si surten moltes científiques i molts científics de l'escola, amb aquesta aula tan estupenda!!!

    ResponElimina
  4. Actividades como ésta, que acerca profesiones de gran interés a nuestros hijos, me parece una muy buena iniciativa. muchas felicidades.

    ResponElimina
  5. m'ha agradat molt aquest video i la innaguració de l'aula de ciències. ara ja tenim laboratori on podem fer molts experiments. i van néixer 4 peixos petitons

    ResponElimina
  6. hola pares i mares, m'ha agradat molt aquest video de l'aula de ciències. tots volíem un laboratori i tenim peixos i tindrem bitxos pals al desembre, i també tenim microscopis i lupes i moltes coses. i hem fet molts experiments amb la Susanna.

    ResponElimina
  7. Hola sóc l’Adrián de 3r. M’ha agradat molt el vídeo del glòbul blanc que perseguia
    a les bactèries. Estic content per l’aula de ciències!

    ResponElimina