dijous, 2 de febrer del 2012

Berenar a les fosques al restaurant "Dans le noir"
Activitat de sensibilització amb les persones cegues.

Les impresions de l'activitat:

Georgina: "Era més fosc que la nit"
Amanda: "A mi em posava molt nerviosa"
Sabir: "Va estar bé"
Pablo: "Estava nerviós i parlava fort perquè no els veia"
Rafia: "Tenia ganes de riure molt"
Shahmir: "Una experiència divertida però diferent, no de riure"
Jurdinn: "Com ho feien el Jose i la Marta per no xocar? "
Pamela: "Em feia por abans d'anar-hi, allí no. No oblidaré la sensació"
Valentín: "Impresionant. Ells són cecs i nosaltres no, al restaurant ells hi veuen i nosaltres no"
Patrícia: "No vaig poder menjar perquè no hi veia"
Jorge: "Estava nerviós i no podia parar de parlar, necessitava que em parlessin"
Fazal: "Estava nerviós, no ho controlava, no hi veia"
Antonio: "Jo estava tranquil, s'hi estava bé"


Per entendre a la resta de persones, no hi ha res com posar-se en la seva situació. És a partir de les diferències que ens adonem de les igualtats.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada